FAQ :: Szukaj :: Uytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci :: Zaloguj
Mam 19 lat a problem mnie dotknął gdy miałam zaledwie 13

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.xposclan.fora.pl Strona Gwna -> Podania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 8:56, 06 Kwi 2014    Temat postu: Mam 19 lat a problem mnie dotknął gdy miałam zaledwie 13

jakie tylko chcecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Są też żele z enzymami śliny pijawki włanie na cellulit za jakieś 20 zł i chyba sobie kupię. Prawie cały czas mam zdrętwiale pace IV-V ( takie koszmarne mrowienie, bardzo drażniące )a do tego zimnie dłonie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Choć czasami jak mięśnie się napną to i kijem nie wepchniesz... [link widoczny dla zalogowanych] Ok dzięki sorry za takie pytania tak z nudów pytam no wszystko się okaże oby było ok
Leżałam z nogą w górze cały dzień i jak tylko połowa \Ketonalu\ przestawała działać (a działa rewelacyjnie, bo już po 5 min nic nie boli), starałam się wytrzymać bez niej jak najdłużej, później biorałam drugą połowę i była ulga. Brzydkie. ja robię tak: zdecydowanie Mucha Do pracy mam 2 male torebki przekladane przez bark, wkladam tam to samo co powyzej plus mini szczotke do wlosow i z leciutenka torebeczka i wolnymi rekami frune sobie do pracy. [link widoczny dla zalogowanych]
Ma byc modny tego lata, zreszta białe spodenki ładnie wyglądaja na opalonym ciałku, czytałam że modny biały makijaz tzn, oczu ( co nie kazdemu pasuje, nadaje sie na wybiegii) białe tez pazurki, brrrrr, dziwnie to wygląda, ale spodenki oki Buuu...!! Nie wolno jeść ziemniaków. Umówiłąm się na konsultację. A Ola ma ogromną twarz: czy to nie jest work this pussy vs the drill?? A jak na Vivie ją promują???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niezdolność psychiczna do podjęcia obowiązków małzeńskich (cos jak niezgodność charakterów przy rozwodzie cywilnym, czyli powód - wytrych).
[link widoczny dla zalogowanych]
Pani Monika (właścicielaka) to osoba nieuprzejma choc stara sie zachować pozory.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zakupilam szpilki 11 cm [link widoczny dla zalogowanych] A co to apuamit???
Wystarczy warstwa śluzu na ściankach jelita, wstrzymywanie gazów, czy nieregularne wypróżniania, by ten proces zakłócić. 9. Raczej chyba zdecyduje sie na mezorerapie podobno skuteczniejsza. Czy ktoś może mi coś poradzić. [link widoczny dla zalogowanych] 260/1024x768/ [link widoczny dla zalogowanych]
dekoloryzacji mi odmowią bo ODPADNA wlosy;[ to co ja mam zrobic??? Nudzi się, oczywiście - chyba jak wszytsko co robi sie codziennie Ale zaparłam się, wlączam głośno muzykę i ćwicze codziennie. gdy za mocno jest przyciskany do skory to automatycznie sie wylancza. Lecznicza głódówka czy Oczszczenie organizmu. właśnie rozpoczął się 4dzień mojej dietki siedze sobie przd komputerkiem i popojam herbatke. Ale wspomnień mam sporo.Tych o bólu i tych już radośniejszych.Miałam wydłużaną kość udową lewej nogi o ok 3,5 cm oraz leczoną szpotawość kolana.Zabieg miałam w maju -w lutym wróciłam do normalnych obowiązków- juz po rehabilitacji.Prawie rok kompleksowego leczenia ale opłacało się .. Czarny kolor w niektorych krajach jest nawet wskazany na weselach, a bialy na pogrzebach..wszystko zalezy od przesadow, i jesli sie ich trzymac to tak naprawde ZADEN kolor nie bedzie odpowiedni..Wiec jesli jest to slub ludzi troszke madrzejszych od przedmowcy to na pewno nie beda miec nic przeciwko czerwieni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jakie są waszym zdaniem najlepsze?
[link widoczny dla zalogowanych]
bo materiał pod spodem moze byc ciemniejszy, czy nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może na koniec lata? [link widoczny dla zalogowanych] jak to poznać czy będa rosnac po danych tabletkach czy nie?
czy może masz jakąś misję do spełnienia, a mianowicie nakłonić mnie bym sobie odpuściła? Myję głowe wieczorem, rozczesuje wlosy na mokr, nakladam pianke i klade sie spac. Co do Przybylskiej. a ja was zaskocze- mnie ta zupa nawet smakuje tylko troche pikantna mi wyszla do zamiast papryki dodalam tej w proszku tak wogole to ugotowalam ja wczoraj po poludniu i wczesniej troche podjadlam musli wiec moja dieta tak na prawde zaczyna sie od dzisiaj...wlasnie sobie odlalam z mojego wielkiego gara maly garnek zupy i teraz ja wcinam a zrobilAM ja troche po swojemu * Przedłużanie Naturalnych Paznokci Na Szablonie - 60zł [link widoczny dla zalogowanych]
Gosiaczek, ja pamiętam jak rok temu miałam dość lata. A jezeli ja mam pelne usta tylko chcialabym troche podkreslic ich ksztalt (zeby byly tylko troche pelniejsze) to ile ml potrzebuje? Pozdrawiam i miłego dnia, choć nie zostało go wiele. do Poliklinika no planuję jechac do innego plastyka.Najbardziej mnie boli że ten z Opola olał mnie totalnie zaczął tam krecic jak mi sie nie spodoba nowa blizna czy cos tam mruczał a przeciez kazda operacja czy to poprawa blizn czy czegos innego moze sie nie udac przeciez to rozumiem .No a jak mi psychologa polecił to juz poprostu miałam dosc raczej uwazam sie zrownowazona psychicznie czemu nie poleca psychologa tym ktore robia sobie wielkie cycki czy cos bo co bo wtedy to jest elegancka kasa a blizna marny tysiak to po co rece sobie brudzic ja to tak odbieram moze sie myle no ale mysle ze cos w tym jest.Ja w sumie dałabym spokój gdyby była to poprostu normalna blizna moja niestety jest przykurczajaca bo umiejscowiona jest w samiutkim zgieciu nogi jak kucam to tworzy sie taki mały wałeczek skóry taka fałdka jakby nadmiar skóry np.zwisa komus na brzuchu niewiem czy dobre porównanie ale nic mi innego do głowy nie przychodzi.duza blizna nie jest bo 2,5cm na pol cm szerokosci.Jest jednak dla mnie dyskomfortem a zyje z nia juz ładne z 13lat. Przeszło mi po 2 dniach ale dostalam okresu i musiałam przerwać kurację. Mialam nadzieje ze to mnie uwolni - zamkne jeden rozdzial i otworze nowy. unikaj tylko okolice oczu, bo mozesz czuc wysuszenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A moze srednie obciazenie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja niestety kończę na siedemnastym dniu ćwiczeń. życie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chodz u innych mogą też od kregosłupa. [link widoczny dla zalogowanych] Nie ma co porównywać.
bo na głowe już za późno a wiem to bo uwielbiam malosolne ogórki i mam 3 słoje więc wytrwam Napewno bedzie lepiej niz bylo. ja nadal na okres czekam :/ wkurza mnie to!! - w skali 0 - 100 (rosnącej) jak bardzo lubisz siebie, swoje życie? [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem z Legnicy mam 30lat żonaty. Ale dzieki za wypowiedz Moja ciocia była rewelacyjną położną, ale odeszła ze szpitala publicznego, bo nie mogła znieść tego jak traktuje się kobiety i noworodki. Już wole wyrzucić te 300 złotych na klamerki niż męczyć sę i jeszcze miec ochydne paznokcie. ja powiekszam za gratis. A co do pianek to ja osobiście nie polecam, bo włosy są po nich sztywne, chociaż niektórą są dobre (między innymi Nivea i welli ) Co do pytania to myśle, że włosy identycznie Ci nie wyjda (to jest nie możliwe) ale na pewno bd miała je zbliżone do danego celu, a zwłaszcza po wywinięciu niektórych psem prostownicą, ale to chyba już konieczność. Zdecydowanie nie polecam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CIEKAWE CIEKAWE....
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.xposclan.fora.pl Strona Gwna -> Podania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin