FAQ :: Szukaj :: U┐ytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci :: Zaloguj
Buziaki Powodzenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.xposclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> Podania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 9:27, 10 Kwi 2014    Temat postu: Buziaki Powodzenia

PIASKOWANIE Z─śB├ôW Jest to usuwanie drobin kamienia naz─Öbnego i osad├│w znajduj─ůcych si─Ö na powierzchni z─Öb├│w, powsta┼éych po kawie, herbacie, papierosach...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wizytowo w kazdym razie. Czas zabiegu:
[link widoczny dla zalogowanych]
A wi─Öc, powinnam j─ů dosta─ç w poniedzia┼éek, r├│wniutko w nasz─ů pierwsz─ů rocznic─Ö ┼Ťlubu....
oto on:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wchodzi pani w niebieskiej sukience do baru , jeden go┼Ťciu jej stawia drinka , drugi , a potem przychodzi jej misiowaty chlopak i wypijaj─ů te drinki - cos tam ┼╝e fajnie mie─ç za darmo - ale kompletnie niepamietam co tam jest reklamowane No i w┼éa┼Ťnie ta piosenka mi siepodoba
mog─Ö z tob─ů si─Ö wybra─ç, te┼╝ nie mam za bardzo z kim i┼Ť─ç

A w zasadzie to z jedna. [link widoczny dla zalogowanych] A jak u Ciebie?
My┼Ťle ┼╝e jak zetniesz bardziej ci si─Ö skr─Öc─ů...Ale fakt z kr├│tszymi jest mniejszy problem.. nie ┼╝ebym ich nie lubi┼éa ale niech tylko jakiego┼Ť spotkam to ubij─Ö p[o ile m├│j kot nie znajdzie pierwszy ] bigos z wo┼éowin─ů, kolega z Indii, to nowy smak pozna idiot├│w nie brakuje! moim zdaniem to ten gynalgin... [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam Claudius przy ul. Pewnie ,ze wystarczy 10 dni przy odpowiedniej czestotliwosci powtorzen nie trzeba wiecej Mnie uda┼éo si─Ö kupi─ç w aptece (2-ga z kolei), chocia┼╝ ju┼╝ mia┼éam zamiar wybra─ç si─Ö do sklepu medycznego. podczas ktorej pije sie soki i je warzywa, jest porownywalnie Vata w stresie 7.Jak sp─Ödzi┼éby┼Ť wymarzony weekend? Czy kto┼Ť obcina┼é si─Ö salonie fryzjerskim na Kili┼äskiego w Sosnowcu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
By┼éam na diecie, schud┼éam kilkana┼Ťcie kilogram├│w, ale ....zaczynam ty─ç i boj─Ö si─Ö ,┼╝e jojo mnie dopadnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Specjalizuj─Ö si─Ö m.in.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No to się załamałam - najgorsza nota gut???
[link widoczny dla zalogowanych]
;(
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jak bylam we wtorek na wizycie, to przyjmowal mnie Orzechowski
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

OMD - Maid of Orleans [link widoczny dla zalogowanych] ok.
Pozosta┼éo mi jeszcze z 1,5 miesi─ůca do badania USG. Wiecie mo┼╝e gdzie w Szczecinie mo┼╝na poje┼║dzi─ç na rolkach. W przysz┼éym tygodniu mam zg┼éosi─ç si─Ö po skierownie na rezonans a p├│┼║niej zn├│w zrobi─ç kolejne badania prolaktyny. trwala znajomosc . Tylu m─Ö┼╝czyzn na swiecie, mozna trafic nawet na niez┼éego. [link widoczny dla zalogowanych]
To samo nauka postepuje.Ale co mnie denerwuje najbardziej to ze dzis w gazecie przeczytalam to ze juz nie tylko soje zmieniaja. Chodzi o: Czy ich produkty s─ů dobrej jako┼Ťci? Co bedziesz robila...? Co jeszcze robi sie w takich sytuacjach? Wi─Öc dobrze jest mie─ç te mi─Ö┼Ťnie, nawet je┼╝eli pod wartsw─ů t┼éuszczu, bo napewno pomog─ů ten t┼éuszcz zrzuci─ç. Bieg aerobowy 35 min..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale co z tego jak nie moge mieć dzieciaczka na razie bo nie ma owulacji przez ta wstrętna prolaktyne Poza tym mój gin cos mi wspomniał ze mnie podejrzewa o PCO - zespół polictycznych jajników Chyba sie załamie.
jak mikrodermabrazja da jakis efek, to na bank dam wam o tym znac
szukaj─ů, zadaj─ů pytania i znajduj─ů odpowiedzi,
[link widoczny dla zalogowanych]

jej matka za młodu musiała byc dużo ładniejsza niż Beta teraz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zocha48 nie ma se czego ba─ç naparawde!
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ┼╝e to ┼Ťmie┼Ťne ale szukam jej od lat i tylko czasem fragment na radiowej 1 zobacz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czynnik drugi: [link widoczny dla zalogowanych] HEJ TO JA !!!!!!!!
jesli teoria z blizna okazalaby sie prawdziwa oznaczaloby to ze, harry moglby zginac...poswiecajac sie aby zniszczy voldermota...albo go oslabic...ale to wprowadziloby wiele zamentu, tak mi sie wydaje...kazdy spodziewa się..przewisuje smierc Harrego, wiec mysle ze tego nie bedzie. Po płaczach od rana do wieczora od tygodnia jeste zdesperowana wygladem mojej fryzury. no to niezle.. Znaczy to, ze ma mniej niz trzy zwoje mozgowe, bo gdyby miala chociaz trzy, to nie zaryzykowalaby tak gorliwie reklamowac innego lekarza. Wodeckiego nie trawie, te wlosy, zgroza, lizus do bolu!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, chcia┼ébym kupi─ç orbitreka za oko┼éo 400-500z┼é... m─ůki my sie swietnie dogadujemy, prace domowe robimy wspolnie , a moze nawet on robi wiecej ode mnie . Przeczyta┼é─ům wsyztsko na ten temat i mam pytanko czy w wieku 14 lat mo┼╝na zorbi─ç soebie 3 dniow─ů g┼éowd├│sk─Ö?? ciasto na nale┼Ťniki: Bardzo mi zalezalo na czasie a poniewaz nie mieszkam w PL wszystko zaplanowalismy droga mailowa i tak w ten sposob podczas 10 dniowej wizyty w naszym kraju mialam konsultacje, operacje i wizyte kontrolna za co jestem bardzo wdzieczna!!!! wiele pomocnych wynik├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zeus zaszalał...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o kulach albo na jednej nodze mozna pomykac od razu .
[link widoczny dla zalogowanych]
A u nas jest te┼╝ m┼éody Ksi─ůdz, ale nie jaki zadufany w sobie buc, przystojny mo┼╝e i jest, ale dla niego licz─ů si─Ö tylko dobre sprzety, samochody , (by┼Ť mo┼╝e i fajne laski z agencji towarzyskich) itd...........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dodatkowo biegam i krece hula i powiem szczerze ze efekty sa, morze nie jakas kosteczka ale brzuch jest twardy i miesnie zarysowane.Czekaja mnie ejszcze 2 tygodnie trening jest ciezszy mam nadzieje ze efekty w tych 2 tyg beda najwieksze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie nie do Ciebie oczywiscie tylko do niejakiej/kiego adelajjjjdea
[link widoczny dla zalogowanych]

mo┼╝e dodam cho─ç nie wiem czy to istotne ┼╝e mam 21 lat porsze o pomoc w ew. [link widoczny dla zalogowanych] W og├│le zauwa┼╝ylam, ┼╝e przez to ze stale sie odchudzam to waga nie leci tak jak kiedy┼Ť.
i inne pyszno┼Ťci. co prawda ja mam kolczyka 2 miesiace, ale tez na poczatku kolczyyk mi sie ledwo miescil, a teraz normalnie Ten post z 02.09 - nie jest m├│j! Total Calories - to Twoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne potrzebne do tego, ┼╝eby organizm prawid┼éowo funkcjonowa┼é. mam dwa wloski na prawej piersi i trzy na lewej , nie wyrywam ich tylko je obcinam [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz urlopy to my┼Ťl─Ö ┼╝e si─Ö przed┼éu┼╝y. j.w. Napiszcie jakies dobre czarne g┼éebokie czernie. hej czytam niektore komentarze i nie wierz─Ö ..... napewno mam zanieczyszczone jelita. Spedzilismy ze soba duzo czasu i wiem ,ze to osoba szczera. [link widoczny dla zalogowanych] turnto=index&baza=models&pr=1&id=835&tt=1
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Ökuje..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö was o pomoc
Wiecie cos na ten temat.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.xposclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> Podania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin